یکشنبه, 17 آذر , 1398
20:47:36 - شنبه 9 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آموزش پخت پیتزای کم کالری و رژیمی
حتما خیلی از شما به پیتزا علاقه زیادی دارید اما از کالری زیاد آن و اضافه وزن می ترسید. با این پیتزای کم کالری و رژیمی می تواند هم از غذایتان لذت ببرید و هم نگرانی خود را در مورد اضافه وزن از بین ببرید.  مواد لازم برای 4 نفر : روغن زیتون      4 […]

حتما خیلی از شما به پیتزا علاقه زیادی دارید اما از کالری زیاد آن و اضافه وزن می ترسید. با این پیتزای کم کالری و رژیمی می تواند هم از غذایتان لذت ببرید و هم نگرانی خود را در مورد اضافه وزن از بین ببرید.
 مواد لازم برای 4 نفر :
روغن زیتون      4 تا 5 قاشق
پیاز قرمز         500 گرم خلال شده
سیر              2 حبه له شده
خمیر هزار لا    225 گرم
سس گوجه    1 قاشق غذاخوری
جعفری          برای تزئین
سبزیجات معطر مخلوط مثل ریحان، آویشن و جعفری      2 قاشق غذاخوری
مرحله 1

در یک ماهیتابه 2 قاشق از روغن را ریخته، پیازها و سیر را افزوده و برای 15 تا 20 دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا پیازها نرم شده ولی قهوه ای نشوند، سپس سبزیجات مخلوط خرد شده را اضافه کنید.

مرحله 2

فر را روی حرارت 220 درجه سانتیگراد یا 425 درجه فارنهایت روشن کنید. خمیر پیتزا را به 4 قسمت مساوی تقسیم و به دایره های 15 سانتیمتری برش بزنید، لبه های خمیر پیتزا را با چنگال یا دست حالت دهید و روی کاغذ پوستی گذاشته، برای 10 دقیقه در یخچال بگذارید تا سرد شوند.
مرحله 3
یک قاشق روغن را با سس گوجه مخلوط کرده و روی خمیر پیتزا بمالید، سپس مخلوط پیاز را روی آنها ریخته، کمی فلفل و روغن بپاشید و برای 15 دقیقه در فر گذاشته تا خمیر پیتزا پخته و قهوه ای شود. روی آنرا با جعفری تزئین و داغ سرو کنید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

سلام نشر خبر http://amoozeshnet.ir/fa/123/%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C / / /